۱۳۸۹ بهمن ۱۲, سه‌شنبه

بیا لیلی

بیا لیلی، بیا می خانه سرده، ترانه می لبانه رو بمرده، بیا لیلی می دیل خاکسترا بوس، گوله می زندگانی پرپرا بوس.....
.
پی نوشت: علت نوشتن این پست تنها این است؛
وقتی می خواستم امشب چیزی بنویسم کلا گوگل و متعلقات رو ترکونده بودند.داشتم آهنگ لیلی رو گوش می کردم از انجا که این اهنگ رو دوست داشتم یه تکه شو نوشتم تا به دوست خوبم"هادی عزیز" و همه ی دوستانم که مرتبا شرمنده می کنند تقدیم کنم.
پس نوشت: مرا اتش بزایی مفته چنگت، تک وتنها بنایی مفته چنگت......
پسین نوشت:بیا لیلی که فردا خیلی دیره، اخه ترسم کی تی مجنون بیمیره....
خواننده : جواد آزاد بخت

۵ نظر:

پریا گفت...

در ره منزل لیلی که خطرهاست در آن / شرط اول قدم آنست که مجنون باشی /

این شعر رو با صدای آقای افتخاری شنیدم محشره تونستید حتما گوش کنید .
سلامت باشی گیله مرد

گیله مرد گفت...

به پریا
.
افتخاری؟
.
کی هست؟؟ آهان چن وقت پیشا شنیدم آب داشته سربالا میرفته یکی برای خودش ابوعطا می خونده! اسمش افتخاری بود؟
ای بابا پریا؛ شما که نزدیکی هاتون قورباغه زیاده ، ابوعطا هم می خونن به اون گوش بدین خوب.....
ببخشینا؛ خود فک و فامیلشم دیگه به خواننده بودن قبولش ندارن....
شرمنده!

پریا گفت...

با عرض پوزش گاهی باید از شخصیت انسانها گذشت نه از هنرشون !

هادی گفت...

آرش عزیز
ممنون و سپاسگزار
از اینکه بیادم هستی بخودم میبالم.

شرمنده دیرا بو. بمابوم یه سر تی طرفون.
اگه بمای رشت یه سر ته بئنم جواد آزادبخت ور. خوبه؟
خودا بکونه همیشک گوگل قط ببون تو آهنگ شاد گوش بکونی.
هنده ممنون.

پروانه گفت...

من ترانه های شمالی رو خیلی دوست دارم و گوش میدم و خیلی این آهنگ رو دوست دارم و برام خاطره است ! حتی در وبلاگ سروده هایمن هم آهنگ پس از باران رو گذاشتم !