۱۳۹۰ اردیبهشت ۴, یکشنبه

ساکت

وقتی همه جا ساکته؛ من می ترسم!!!

۸ نظر:

فرزين كارگر گفت...

موافقم برار بعضي وقتن سكوت ترسناكه

هادی گفت...

درود بر شومو
بومونسم مو!!
سکوتم مگه ترس دئنه!
نه نه
ووووووی
مو که اصلن نترسنم!!!

بدرود

گیله مرد گفت...

درود به فرزین و هادی عزیز
.
.
ولله چی بوگوم هادی جان/ از ئو ره که شمه یه ته گیلکه واقعی ایسسین و مو "کوپونی گیلک "حق دانی نترسی/ راستش ئو لنگورود انزلی محله، پوشت مسجد قائمیه یه ته پیرزناک نیشته بو اینه گوتن" جون جونئی" قدیمی ترون ایشون یاد دره/ مو هر وخت اونه دئم بلانسبت شومو شاش بند بوم.
البته ببخش وارید موضوعات غیر اخلاقی بوبوم ولی برای ادای کامیل مطلب لازیم بو....
براره قوربون

پروانه گفت...

سلام گیله مرد عزیز
اتفاقا چندین سال پیش در یه اداره ای شاغل بودم یه رئیس ...داشتیم و خیلی مردم آزاربود ! وروزیکه ارباب رجوع یا کارمندان رو اذیت نمیکرد و ساکت بود همه میترسیدن که چرا سکوت کرده و مرموزه ! دقیقا الان وضعیت مثل اداره ماو رئیسه شده ! یه سکوت ترسناک و مرموز !

پروانه گفت...

ازهادی عزیز ممنونم
اول نظرم رو کپی کردم و بعد ثبت !

پروانه گفت...

هادی جان ازت ممنون هم بابت کامنتهایی که تووبلاگم گذاشتی ! من الان متوجه شدم که برام کامنت میذاشتی ! آدرست رو نداشتم که ازت تشکر کنم و مزاحم گیله مرد شدم !میدونی از کجا متوجه شدم ؟! درمورد ذخیره کامنتها لطف کردی راهنمایی کردی ! سپاسگزارم !گیله مرد عزیز ببخشید ها!

هادی گفت...

راسسی آرش جون مو قبلنون انزیل محله یته عزیز جونئی شناختم که خیلی قوی هیکل بو. کوشتی زاکونم ئینی جی ترسئن الون سالها ایسه که دونم بمورده / هیتو مه یاد بما/ شاید ئو جون جوئنی هون ببوبی
د نترس برا ئون د نیسه
راحت ببو
آرش برار قوربون

گیله مرد گفت...

به هادی درود:
.
نه ئی عزیز جونئیه نشناسم او جون جونئی یه ته پیر زناک بو که خیلی وقته بمورده الون د ترس ندانه....