۱۳۹۰ اردیبهشت ۱۰, شنبه

روزجهانی کارگر

عکس از گیله مرد
روزجهانی کارگر


اول ماه می/11 اردیبهشت/ روزجهانی کارگربر تمام زحمتکشان مبارک باد.

پی نوشت:این شکوفه های بهاری زیبا کمترین قدردانی از کارگران عزیزی است که بار توانفرسایی را در تمام جوامع بر دوش می کشند.



برچسبها: کار ،کارگر،11 اردیبهشت، اول ماه می،روزجهانی کار وکارگر 3 (اینجاپیام بذار) هر چی دلت می خواد بگو!:

ناشناس گفت...

سلام بر کارگران و زحمتکشان ایران



آوریل ۳۰, ۲۰۱۰، ساعت ۱۵:۱۴

لادن گفت...

دسته گل زیبایی رو واسه کارگرا گذاشتین دستتون درد نکنه



می ۱, ۲۰۱۰، ساعت ۰:۰۰

شهراد گفت...

گویند هزاران فرشته بوسه زنند کز کار خلق یک گره بگشایی !

حالا بوسه فرشته ها رو بی خیال دست شما درد نکنه به فکر این جماعت بودی !



ژانویهٔ ۱۴, ۲۰۱۱، ساعت ۴:۵۸

ارسال يک نظر

۴ نظر:

پروانه گفت...

درود برشما که مطلب وبلاگتون رو بیاد این عزیزان زحمتکش اختصای دادید ! و درود بر کارگران عزیز روزشان گرامی باد !

پریا گفت...

وقتی این روز می شه به یاد یه بنده خدایی می افتم که با همه خوبی هاش تنها بدی که داشت این بود می گفت " من کارفرمام، من صاحب سرمایه هستم ! پس هر چی من گفتم همونه !! "

امیدوارم روزی همه آدمها در عدالت و آزادی کار کنند ...

فرزین کارگر گفت...

کارگری که نان سر سفره ندارد

هادی گفت...

درود بر گیله مرد
ممنون که دسته گل هدیه دادی به من.

خودتون گلین بخداااا.